Beste Bert en Marianne,
Gisteren een prachtige vogelfotografiedag met Bert gehad.
Ik heb mijn eerste IJsvogel op de foto kunnen zetten, super.
Wij zijn op prachtige stekken geweest en hebben veel gefotografeerd, ook van Bert veel nuttige tips gehad, een vogelfotografiedag of reis kan ik bij deze iedereen aanraden.
Nogmaals dank en tot gauw, trouwens, ik heb mijn korte broek bij jou achter in de auto laten liggen.
Met vriendelijke groet,
William Slotboom
Abonneer
0 Reacties
Nieuwste