Met in totaal 9 vogelvrienden van de Zundertse vogel en natuurwerkgroep zijn wij acht dagen van 13 tot 21 april te gast geweest bij Marianne en Bert.Het was op alle gebied een heerlijke week.Mooie accomodatie,prachtige omgeving,vriendelijke gastheer en vrouw,heerlijk eten,en natuurlijk de vele vogels die we hebben mogen spotten maar liefst 162 soorten.We zijn ook nog met Bert 2 keer op excursie geweest, en ondanks dat we op de stepperit pech kregen met de auto is het toch nog goed afgelopen en hebben we toch de doelstellingen[grote trap,kleine trap,zwartbuikhoen ,griel,scharrelaar etc ] van die excursie kunnen halen.Kortom ,het was een zeer geslaagde vogel cq vakantiereis welke we zeker aan kunnen raden voor mensen die op zoek zijn naar een rustige lokatie , vriendelijke gastheer en vele vogels.
Bedankt Marianne en Bert, ook namens Frans,Frans,Ad,Johan,Tineke,John,Rob en Rien.
Tot een volgende keer
Groeten Ado
Abonneer
0 Reacties
Nieuwste