Hallo Bert en Marianne
Ik heb alle comentaren van het gastenboek gelezen en kan alleen maar volmondig beamen wat er al staat : nl dat Monte Horizonte het aards paradijs benadert.wij hebben ongelooflijk genoten van de rust,de vogels de bloemen en de prachtige begroeing in het hele domein.
Spijtig genoeg was het water van het zwembad nog een scheet te koud(3 tot 13/3) en dus hebben we een gedroomd excuus om nog eens terug te komen als het warmer is.
Nogmaals hartelijk dank voor jullie warm onhaal en zeer deskundige begeleiding.
Abonneer
0 Reacties
Nieuwste