De excursie over de steppe was echt geweldig mooi, niet alleen door de prachtige natuur (glooiende heuvels vol bloemen), maar ook door de overdaad aan vogels. Als wat oudere vogelaar heb ik toch een aantal nieuwe soorten gespot, o.a. de kleine trap en de scharrelaar. Het huisje lag in een prachtige omgeving. Santiago do Cacem was groter en leuker dan we gedacht hadden. Heerlijk in een parkje kunnen zitten, waar ook van alles vloog.
Abonneer
0 Reacties
Nieuwste